Regulamin wypożyczenia

 

Nota wstępna:

 

1. Zapozanałem się ze stanem technicznym pobieranego przeze mnie sprzętu i zobowiązuję się do zwrotu w takim samym stanie, niepogorszonym. Wszelkie usterki proszę zgłaszać wypożyczającemu w chwili pobierania sprzętu

2. W przypadku nie dotrzymania terminu zwrotu lub samowolnemu przedłużeniu, naliczona będzie dodatkowa opłata w wysokości 200% dobowej stawki wypożyczenia.

3. W przypadku uszkodzenia lub zagubienia sprzętu, koszt naprawy lub odkupienia sprzętu będzie obciążony Klient (osoba/firma) pobierający sprzęt.

4. W przypadku zniszczenia sprzętu w nieodwracalny sposób, Klient pokrywa koszt zakupu tego sprzętu wg. cennika GastroMisja

 

Z treścią oświadcznia zapoznałem/am się co kwituję własnorecznym podpisem.

 

(data i czytelny podpis)

I. Warunki ogólne

1. Wypożyczalnia internetowa, znajdująca się na stronie internetowej pod adresem GastroMisja.pl umożliwia dokonywanie zamówienia wynajmu sprzętu za pośrednictwem Internetu.

2. GastroMisja.pl jest prowadzony przez firmę:

GastroMisja

01-445 Warszawa
Nip. 948-000-09-08

3. Adres do korespondencji:

GastroMisja
01-445 Warszawa
telefon: 530 068 136
e-mail: Biuro@GastroMisja.pl

 

4. Po dokonaniu zamówienia należy dokonać wpłaty tytułem zadatku (art.394 Kodeksu Cywilnego), w kwocie 20% brutto (z VAT) wartości zamówienia wypożyczanego sprzętu.

Numer konta BOŚ: 02 1540 1287 2032 5701 0870 0001

 

5. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma GastroMisja zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

10. Firma GastroMisja zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w GastroMisja.pl są podane w złotych polskich i nie zawierają VAT (ceny netto).

12. Firma GastroMisja wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

13. Wypożyczony sprzęt można odebrać osobiście lub dostarczamy na podany przez Klienta miejsce. Dowóz do Klienta na terenie Warszawy  50zł netto. Odbiór sprzetu wypożyczonego od Klienta na terenie Warszawy 50zł netto.
Poza terenem Warszawy cena dostarczenia do ustalenia indywidualnie.